tirsdag 28. april 2020

VI HAR BESTILT DRIVHUS!

Dream come true! Klarer nesten ikke sitte stille! Vi har rett og slett bestilt oss drivhus - et veggdrivhus på 9,5 kvm fra Willab Garden. Plenen vår er temmelig liten, så vi visste ikke helt om vi kunne få til et drivhus, men ved å sette det inntil huset får vi litt plen igjen, samt at jeg kan gå tørrskodd fra huset og inn i drivhuset fra førsteetasjen.

Ååååååhhhh! Jeg gleder meg sååååå. Det er leveringstid til uke 28 (juli) på drivhuset, men det skal jeg klare å holde ut - for det er jo så kjekt å planlegge også!



Det vil se sånn noenlunde ut som bildet nedenfor, håper jeg. Bortsett fra at vi har litt mindre vinkel på taket av drivhuset.



Jeg lurer svært på hvordan det vil se ut til slutt, men satser på at det bare vil pynte opp fasaden på huset. Det er ingen naboer som kikker inn i hagen her, og utsikten blir upåklagelig, så dette føles som å vinne i lotto x 2 :-)  Jeg får definitivt ikke sove i natt. Takk til snille sambo, som gir meg drivhus i 55-års gave. Du vet hva jeg trenger, kjære du.


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar