tirsdag 12. mai 2020

Fotolek i snøværet...

Som de fleste andre i vårt langstrakte land - hageinnedag, så nå er det sprekkfullt i vinduskarmene både i stue, kjøkken og gjesterom. Koselig da, med planter over alt. Må jo si det :)

Jeg har lekt med lys idag, og grønt. Noe må man gjøre.



En sitronmelisse-makeover



Snack-agurk bladene var det også interessant å leke med.



En deilig rød pellis som står i stuevinduet


Ellers har jeg brukt en god del tid på drivhusplanleggingen min. Jeg liker å tegne løsninger, finne ut hva plante hvor osv. Og så gikk jeg til innkjøp av bokashi kjøkkenkompost med bøtter og utstyr idag. Felleskjøpet er et fint sted å tilbringe dager i ruskevær. Jeg har en dobbel pallekarm som jeg planlegger å benytte til å lage min egen kompostjord. Må bare finne ut hvor jeg praktisk bør plassere den. Har aldri prøvd meg på å kompostere eget avfall, så det skal bli spennende å prøve. Jeg er nok seinere enn "halve Norge" når det gjelder kompostering, men ok - man må ha tid, interesse og ikke minst noe å bruke den flotte jorda til. Det får jeg nå :)


.

1 kommentar:

  1. God morgen;
    Jeg vil ikke være lenge, jeg heter CORRINE BURIERE fra Belgia, 73 år gammel. Jeg kontakter deg for et humanitært prosjekt. Min nåværende fysiske situasjon tillater meg ikke å gjennomføre prosjektet jeg planlegger å gjøre. Jeg vil stille deg de økonomiske midlene til å gjøre det, fordi når vi dør, tar vi ikke noe materielt materiale. Jeg vil være glad for å få svar fra deg fordi jeg, for for oppmerksom før jeg tar denne avgjørelsen, har bedt mye til skaperen om å henvise meg til sønnen hans som kan utføre dette oppdraget.
    Bli med på min private e-postadresse for mer informasjon: corrineburiere@yahoo.fr

    SvarSlett